Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Bestellen

  • Hoe plaats ik een bestelling?

Plaats het product van uw keuze in de winkelwagen door op de ‘ voeg toe aan winkelwagen button’ te klikken. Klik vervolgens op ‘bestelling afronden’ om te gaan betalen. Vul uw gegevens in en doorloop de stappen. Als u op de knop ‘bestelling bevestigen’ heeft gedrukt, is uw bestelling definitief.

  • Ontvang ik bericht wanneer ik een bestelling heb geplaatst?

Ja, u ontvangt direct een orderbevestiging. Indien u de order direct betaalt, ontvangt u ook direct de factuur. Indien u op werkdagen voor 12 uur bestelt, heeft u de bestelling de volgende dag in huis.

  • Kan ik een product bestellen, die niet (meer) op jullie website staat?

Wanneer u iets wilt bestellen wat niet meer op de website vermeld staat, adviseren wij u contact op te nemen met de klantenservice, info@divyashop.nl of te bellen naar 06-21296686

Betalen

  • Welke betaalmogelijkheden bieden jullie aan?

–  iDeal: Veilig betalen via internetbankieren via je eigen bank.

– Bancontact voor onze klanten uit België.

– Paypal

-Sofortbanking voor klanten uit Duitsland

Uw bestelling wordt verzonden, nadat we uw betaling hebben ontvangen.
De betaling verloopt via de internetkassa van Mollie. Zo kunnen wij u een 100% veilige betaling garanderen.

Bezorgen

  • Wat zijn de bezorgkosten van mijn bestelling?

De bezorgkosten binnen Nederland bedraagt 3,95 per bestelling. En voor België zijn de verzendkosten 7,95 per bestelling. Bij een bestelling vanaf 49,- is de verzending gratis. Indien u vóór 12:00 uur uw bestelling plaatst en betaalt, dan zal PostNL de bestelling de volgende dag bij u afleveren (mits er geen vertraging bij PostNL is). Alle leveringen geschieden door PostNL. Zij bezorgen uw bestelling op het door u aangegeven verzendadres.

Retouren

  • Kan ik mijn bestelling retourneren?

Ja, je kan je aankoop binnen 14 dagen na ontvangst aan ons retour sturen. In deze periode, kun je de bestelling ongebruikt, onbeschadigd, voorzien van tags & prijslabels, compleet in de originele verpakking terug sturen. Gedragen sieraden, die niet meer zijn voorzien van tags en prijslabels, worden NIET retour genomen.

  • Zijn er kosten aan het retourneren verbonden?

Tenzij anders overeengekomen, zijn de kosten voor het retourneren voor uw eigen rekening.

  • Mag ik mijn bestelling te allen tijde terug sturen?

U heeft het recht uw bestelling binnen veertien dagen te retourneren.

  •  Mijn bestelling is niet compleet of beschadigd, wat te doen?

Neemt u contact op met de klantenservice info@divyashop.nl, dan proberen wij u verder te helpen.

× Contact via WhatsApp