Navigatie

Veelgestelde vragen

Bestellen

  • Hoe plaats ik een bestelling? 


Plaats het product van uw keuze in de winkelwagen door op de ' voeg toe aan winkelwagen button' te klikken. Klik vervolgens op 'bestelling afronden' om te gaan betalen. Vul uw gegevens in en doorloop de stappen. Als u op de knop 'bestelling bevestigen' heeft gedrukt, is uw bestelling definitief.

  • Ontvang ik bericht wanneer ik een bestelling heb geplaatst?

Ja, u ontvangt direct een orderbevestiging. Indien u de order direct betaalt, ontvangt u ook direct de factuur. Indien u op werkdagen voor 12 uur bestelt, heeft u de bestelling de volgende dag in huis.

  • Kan ik een product bestellen, die niet (meer) op jullie website staat? 

Wanneer u iets wilt bestellen wat niet meer op de website vermeld staat, adviseren wij u contact op te nemen met de klantenservice, info@divyashop.nl of te bellen naar 06-21296686


Betalen

  • Welke betaalmogelijkheden bieden jullie aan?


-  iDeal: Veilig betalen via internetbankieren via je eigen bank.

Bancontact voor onze klanten uit België.

Uw bestelling wordt verzonden, nadat we uw betaling hebben ontvangen.
De betaling verloopt via de internetkassa van Mollie. Zo kunnen wij u een 100% veilige betaling garanderen.


Bezorgen

  • Wat zijn de bezorgkosten van mijn bestelling?

De bezorgkosten binnen Nederland bedraagt 2,95 per bestelling. En voor België zijn de verzendkosten 4,95 per bestelling. Bij een bestelling vanaf 49,- is de verzending gratis. Indien u vóór 12:00 uur uw bestelling plaatst en betaalt, dan zal PostNL de bestelling de volgende dag bij u afleveren. Alle leveringen geschieden door PostNL. Zij bezorgen uw bestelling op het door u aangegeven verzendadres.  


Retouren

  • Kan ik mijn bestelling retourneren?


Ja, je kan je aankoop binnen 14 dagen na ontvangst aan ons retour sturen. In deze periode, kun je de bestelling ongebruikt, onbeschadigd en compleet in de originele verpakking terug sturen. 

  • Zijn er kosten aan het retourneren verbonden?


Tenzij anders overeengekomen, zijn de kosten voor het retourneren voor uw eigen rekening.

  • Mag ik mijn bestelling te allen tijde terug sturen?


U heeft het recht uw bestelling binnen veertien dagen te retourneren. 
 

  •  Mijn bestelling is niet compleet of beschadigd, wat te doen?


Neemt u contact op met de klantenservice info@divyashop.nl, dan proberen wij u verder te helpen.

© 2016 - 2019 Indiase sieraden en feestelijke tassen | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Voor een correcte werking maakt deze website gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Affiliate marketing (marketing cookies): Deze cookies gebruiken wij om partnersites (affiliates, zoals Daisycon, TradeTracker en Cleafs) te belonen voor hun bijdrage aan de verkoop. Review sites (marketing cookies): Wij worden graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruiken we een review site zoals The Feedback Company. Deze plaatst cookies voor een juiste werking. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.